ساخت استخر باغ و ويلا با استخر پيش ساخته

نمايندگي فروش انواع محصولات بادي ، استخر پيش ساخته و مبل شني اينتكس و بست وي در ايران

ساخت استخر باغ و ويلا با استخر پيش ساخته

۵۸ بازديد ۰ نظر

بسياري از افراد براي باغ و يا ويلاهاي خود نياز به يك استخر شخصي دارند كه امروزه هزينه استخرهاي بتني بسياربالا بوده و برخي از افراد اين هزينه بسيار بالا را براي ساخت يك استخر بتني پرداخت نمي كنند . راه حل اين كار استفاده از استخر هاي يپش ساخته مي باشد . استفاده از استخر هاي پيش ساخته در حال حاضر بسيار مرسوم بوده و افراد بسيار زيادي از سمت استخر هاي بتني به سوي استخر پيش ساخته روي آورده اند . شما براي ساخت استخر باغ ميبايست هزينه چند برابر نسبت به استخر پيش ساخته پرداخت كنيد كه اين دليل سبب اين مي شود تا از استخر هاي پيش ساخته براي كار و استفاده خود استفاده كنيد . استخر هاي پيش ساخته مزيت هاي بسيار زيادي حتي نسبت به استخر هاي بتني دارند كه در ادامه به توضيح درباره آن ها خواهيم پرداخت . 

استخر پيش ساخته داراي بدنه اي از پي وي سي برزنتي بوده و همچنين داخل اين بدنه از الياف ابريشمي استفاده شده است كه به كمك الياف استفاده شده در بدنه اين محصول ، مقاومت آن در مقابل فشار بسيار بالاي آب و همچنين ضربات شما به بدنه استخر افزايش يافته است و مي توانيد با خيال آسوده از آن استفاده كنيد . همچنين اين استخر هاي پيش ساخته داراي پايه هاي آهني بسيار مقاوم و مي باشند كه اين پايه ها به طور كامل در برابر ضربه و همچنين فشار و همچنين در برابر فرسايش و زنگ زدگي مقاوم مي باشند . شايد شما نياز به يك استخر 5 متري داشته باشيد و يا حتي فضاي شما به اندازه اي مي باشد كه يك استخر 7 متري مناسب براي شما مي باشد . اين ويژگي نيز در استخر هاي پيش ساخته وجود دارد كه ابعاد مختلفي دارند و مي توانيد نسبت به نياز خود و همچنين فضاي خود اقدام به انتخاب ابعاد دلخواه خود كنيد . 

ظرفيت اين استخر هاي پيش ساخته نيز به صورت متغير مي باشند و بستگي به اندازه استخر شما دارد كه البته با فشار آب مناسب مي توانيد در مدت زمان كمي اين محصولات را سرشار از آب كنيد و از آن استفاده كنيد . استخر هاي پيش ساخته زمان زيادي را براي راه اندازي نياز ندارند و همكاران ما در كمتر از 1 ساعت اين كار را براي شما انجام خواهند داد و آماده استفاده مي باشد . به همراه اكثر استخر هاي پيش ساخته پمپ تصفيه آب وجود دارد كه مي توانيد به كمك آن آب استخر را تصفيه كنيد و نياز به تعويض آن نباشد . اقلام اضافي نيز همراه اين محصول وجود دارند كه مي توان به درپوش استخر براي جلوگيري از ورود زباله و گرد و خاك به داخل آب در مواقعي كه از استخر استفاده نمي كنيد ، نردبان مخصوص براي رفتن به داخل استخر و همچنين زير انداز براي جلوگيري از فرساش كف استخر و آسيب رسيدن به زمين اشاره كرد . 

به طور كلي ساخت استخر باغ به صورت بتني هزينه بسيار سنگيني را براي شما خواهد داشت و شما مي توانيد به كمك استخر هاي پيش ساخته اين هزينه را بسيار كم كرده و يك استخر مناسب براي استفاده هاي روزمره و يا صنعتي نيز داشته باشيد . از ويژگي هاي اين استخر هاي پيش ساخته مي توان به قيمت بسيار مناسب ، ابعاد مختلف  بدنه مستحكم ، راه اندازي سريع و عمر بالا اشاره كرد كه با در نظر گرفتن اين ويژگي ها استخر پيش ساخته براي باغ شما مناسب مي باشد و مي توانيد با خيال آسوده از اين استخر استفاده كنيد .


اما علاوه بر هزينه هاي گزاف ساخت و راه اندازي استخرهاي بتني در مقوله هاي ديگر نيز استخرهاي پيش ساخته از محبوبيت هاي بسيار بيشتري برخودار مي باشند . در ادامه اين مقاله قصد داريم تا بخشي از مزيت هاي استخرهاي پيش ساخته را بيان كنيم كه بنظرمان مي تواند به خوبي شما را به آگاهي در ابتداي ساخت و راه اندازي استخر برساند . مزاياي استفاده از استخره پيش ساخته هزينه ساخت و راه اندازي بسيار كمتر از استخرهاي بتني همانطور كه در بخش هاي ابتدايي مقاله گفته شد امروزه استخرهاي پيش ساخته در تنوع گسترده و توسط برندهاي مطرح جهاني به بازارهاي بين المللي عرضه شده اند كه دسترسي به آن ها از طريق نمايندگي هاي داخلي فروش استخر پيش ساخته شايد كمي سخت امكان پذير باشد . هزينه خريد و راه اندازي استخرهاي بتني با توجه به قيمت مصالج ساختماني و مشكلات بسياري كه حتي در تامين مصالح مي باشد و حمل و نقل آنها در مسير باغ يا ويلا بسيار بالاتر از استخرهاي پيش ساخته است . همچنين تنوع در ظاهر استخرهاي پيش ساخته كمي بيشتر مي باشد و به راحتي مي توانيد استخرهاي مستطيلي و دايره اي شكل را به همراه كليه لوازم جانبي از جمله نردبان و پمپ تصفيه آب و همچنين ساير اقلام مورد نياز با هزينه هاي بسيار كمتر در اختيار داشته باشيد . براي خواندن ادامه اين مقاله به وب سايت فروشگاه اينتكس مراجعه كرده و يا براي ورود مستقيم به صفحه مقاله بر روي لينك زير كليك كنيد :

::::::...... ساخت استخر باغ و ويلا با استخر پيش ساخته ........:::::::::

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.