استخر پيش ساخته پرتابل

نمايندگي فروش انواع محصولات بادي ، استخر پيش ساخته و مبل شني اينتكس و بست وي در ايران

استخر پيش ساخته پرتابل

۶۱ بازديد ۰ نظر

در سالهاي اخير شركت هاي بسياري اقدام به توليد استخر هاي پيش ساخته پرتابل كرده اند كه شركت هاي اينتكس و بست وي بزرگترين توليد كنندگان اين محصولات مي باشند كه البته شركت اينتكس توانسته است با توليد محصولات با كيفيت تر و همچنين نوآوري در ساخت استخر ، به محبوب ترين برند محصولات بادي و استخر هاي پيش ساخته تبديل شود و بتواند طرفداران بسياري را به سمت خود جذاب كند . در ادامه به بررسي و توضيح درباره استخر پيش ساخته پرتابل خواهيم پرداخت و مزيت اين استخر ها را نسبت به استخر هاي بتني بيان خواهيم نمود . استخر هاي پيش ساخته عموما داراي بدنه هاي مستحكمي بوده و به سادگي دچار مشكل نخواهند شد اما به هر حال بايد مراقبت هاي لازم را از اين محصولات داشت كه در ادامه به طور كامل درباره اين موضوعات خواهيم پرداخت . 

بدنه اين استخر هاي پرتابل از پي وي سي هاي دولايه و همچنين در داخل اين بدنه ها از الياف ابريشمي و شمعي استفاده شده است تا مقاومت استخر در برابر فشار آب و ضربه بالا برود و مشكلي براي استخر پيش نيايد . بدنه يك تكيه اين محصول نيز به شما كمك مي كند تا استخر مقاومي داشته باشيد و به راحتي دچار مشكل نشود . از ويژگي هاي مهم اين محصول بايد به پرتابل بودن آن اشاره نمود كه تقريبا مي توان گفت مهم ترين ويژگي آن نيز محسوب مي شود . به كمك اين ويژگي ، مي توانيد به راحتي محصول را جابجا كنيد .

شما مي توانيد در تابستان از اين استخر در ويلا و يا باغ خود استفاده كنيد و در فصل سرما و زمستان درخواست جمع آوري استخر و جايجايي آن را اعلام كنيد تا همكاران ما در اسرع وقت اين جابجايي را براي شما انجام دهند . در فصل هاي سرما مي توانيد استخر ها را در داخل پاركينگ خود قرار دهيد و از آن استفاده كنيد . تمامي مراحل جابجايي اين محصول را همكاران ما براي شما انجام خواهند داد و نياز به نگراني در اين باره و يا داشتن مهارت و تخصص نمي باشد . 

همچنين در صورت نياز مي توانيد اعلام جمع آوري استخر كنيد تا همكاران ما استخر را براي شما جمع آوري كرده و به مكان دلخواه شما انتقال دهدند . همينطور مي توانيد از استخر تا فصل بعد استفاده نكنيد و با نگهداري درست ، مشكلي براي بدنه استخر پيش نخواهد آمد . از ديگر ويژگي و مزيت هاي اين استخر نسبت به استخر هاي بتني مي توان به هزينه كم استخر هاي پرتابل اشاره نمود كه اين استخر ها را مي توان با حدود يك پنجم هزينه استخر هاي بتني راه اندازي كرده و از آن استفاده نمود . اين هزينه شامل استخر به همراه تمام وسايل خود بوده و شما با پرداخت هزينه بسيار كمتر نسبت به استخر هاي بتني ، صاحب يك استخر با كيفيت و كامل خواهيد شد . 

از ويژگي هاي ديگر اين استخر هاي پيش ساخته پرتابل مي توان به راه اندازي سريع آنها اشاره كرد . ساخت يك استخر بتني و راه اندازي استخر تا زمان استفاده حدود 1 ماه زمان نياز دارد كه علاوه بر زمان زياد . سختي هاي خود را نيز دارد . مشكلاتي از قبيل حقاري ، خاكبرداري ، سراميك كاري ، تميز كاري و غيره كه از مشكلات مهم اين استخر هاي بتني محسوب مي شود كه به همين دلايل بسياري از افراد به سوي استخر هاي پيش ساخته و پرتابل روي آورده اند . از معايب استخر هاي بتني نسبت به استخر هاي پيش ساخته پرتابل به هزينه بالا ، پيچيدگي و سختي كار و همچنين عدم امكان جابجايي استخر اشاره نموديم . البته استخر پيش ساخته پرتابل ويژگي هاي منحصر به فرد ديگري نيز دارد كه در استفاده از آنها به اين نكات پي خواهيد برد . براي خواندن اين مقاله جذاب در وب سايت نمايندگي فروش استخر پيش ساخته اينتكس تهران به وب سايت اين نمايندگي مراجعه كرده و يا بر روي لينك زير كليك كنيد :

::::::::........  استخر پيش ساخته پرتابل  ........::::::::

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.